Thursday, 29 June 2017

Tulang Retak, Hampir Cacat, Akibat Bola Bowling Suami, Wanita Ini Menangis Sambil Ikhtiar..

OKTOBER 2016 (SPECIAL EDITION VIVIX) . TESTIMONI 8: NOOR FAZIELA MOHD NOOR . [TULANG RETAK SEMBUH SELEPAS AMALKAN VIVIX]

Ziela nak kongsikan pengalaman tragis Ziela dengan Vivix. Pada Februari 2016 , kami buat keputusan nak hijrah ke Ampang. Jadi masa sibuk nak packing barang nak pindah. Ziela masuk dalam bilik, sebab nak keluarkan baju dalam bilik. Sebab anak tengah tidur masa tu Ziela tak on lampu. Dalam gelap, tarik kotak. Tiba-tiba kaki rasa kebas. Rupanya bola bowling suami yang berat tu jatuh atas kaki. Ya Allah. Sakit sangattt. Allah saje tau. Menangis tengok. Tiba-tiba kaki membengkak. Dalam keadaan sakit heret kaki keluar. Tunjuk kat suami. Sambil menangis cakap. “Bang kaki sayang cacat dah.. Tulang retak patah dah” sambil menangis.
tulang retak hampir cacat minum vivix shaklee

Mintak suami ambikkan botol Vivix dan Herbal Blend. Picit sebanyak nya Herbal Blend atas kaki. Dan terus minum Vivix tanpa sukatan. Malam tu tak boleh tidur. Sebab malam kan sejuk. Angin masuk banyak sebab bengkak. Menangis sambil tidur. Sebab berdenyut. 2-3 hari solat sambil duduk, tak boleh pakai kasut, kaki bengkak sentuh kain pun ngilu.

Alhamdulillah selepas hari ke-4 kami pindah. Punggah barang, saya dah rasa 95% hilang rasa sakit. Cuma bila tekan. Masih rasa la. Dan dapat rasa tulang tak ditempatnya. Dan harini, dah masuk bulan ke 10. Ziela nak bgtau. Alhamdulillah Ziela tak cacat. Tak tempang. Dengan habiskan sebotol Vivix dalam masa seminggu. Dan maintain vitamin kesihatan lain.

CARA NAK ORDER SHAKLEE

Cara 1 – Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.
Cara 2 – Sila hubungi saya, klik ke WHATSAPP untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya
Shazana (1123652)
Email: shazanamhdsobri@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-5241445
www.wasap.my/60125241445
COD area : Gombak, Tmn Melati, The ICON, AU, Setiawangsa, Wangsa Maju

Google+ Followers

Cuci Mata